Sunday, October 18, 2009

KEK HARI LAHIR..
Hari minggu kekawan satu ofis suami dan jiran2 berkunjung ke umah,kebetulan ari lahir suami dah hampir jadi mama pun buat kek special tuknya.Dah sibok2 tu tak sempat mama nak snap hidangan pd ari tu ,ada nasi jagung ayam merah,dalca,acar dan kuih muih.ini jelah yan sempat mama amik yang lain dah lepas majlis baru ingat..Terima kasih sume sudi datang..



Happy birthday to you dear..

Sempat juga pak we ni bergambar gan bandi amuk,peminatlah katakan..

Ada roti jala..

Ada puding lapis..
KEK HARI LAHIR..
Ari minggu kekawan ofis suami dan jiran2 datang kerumah ari raya lom abis lagi kan..Kebetulan ari lahir suami pun dah hampir jadi amik kesempatan tuk potong kek sekali.Hidangannya nasi jagung ,ayam merah dalca dan acar ada juga roti jala dan kuih2 tapi dalam sibok2 tu tk sempat amik gambar dah lepas baru ingat...ini je yang sempat di snap.terima kasih semua yang sudi datang..



Sempat pulak bergambar gan bandi Amuk,peminatlah katakan...<
a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://1.bp.blogspot.com/_WFY4VZrGKKw/StvDrUcqIfI/AAAAAAAAAyg/LlOldLFp_fU/s1600-h/nas+gan+bandi.JPG">
Happy birthday to you dear..<
a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://3.bp.blogspot.com/_WFY4VZrGKKw/StvDQLIBkeI/AAAAAAAAAyY/PwE6z71fN3U/s1600-h/nas.JPG">
Ada puding lapis..<
a onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="http://3.bp.blogspot.com/_WFY4VZrGKKw/StvC4DidHtI/AAAAAAAAAyQ/yf3g7OSow4o/s1600-h/puding+lapis.JPG">
Ada roti jala...